В 2005 році закінчила Рівненський державний гуманітарний університет.
З 1995 року
працюю в
Трипутнянському
НВК.
Загальний стаж
роботи 21 рік,
педагогічний - 21 рік.
Методична проблема
Розвиток
пізнавального
інтересу школярів
шляхом використання
на уроках
біології
методів
активного навчання
Педагогічне кредо
Учитель - той, який не затискує, а визволяє, не пригнічує, а підносить, не мне, а формує, не диктує, а вчить, не вимагає, а запитує, переживає разом з дитиною багато натхненних хвилин. Януш Корчак
Учитель - той, який не затискує, а визволяє, не пригнічує, а підносить, не мне, а формує, не диктує, а вчить, не вимагає, а запитує, переживає разом з дитиною багато натхненних хвилин. Януш Корчак
Девіз роботи
Не зацікавиш, не здивуєш -
не навчиш!
Курси підвищення кваліфікації вчителів біології та хімії в РОІППО, 2013 рік.
Автопортрет
«Я – педагог і
особистість»
У хорошому вчителеві ми цінуємо
кращі якості дресирувальника, клоуна і циркового коня, якого рік за роком
ганяють по колу.
М. Звонарьов, російський журналіст
Учитель – артист, роль якого
триває не годину і не дві. А довгі роки. Учитель - лікар, який зцілює не тільки
тіло, а й душу. Учитель – будівельник. Він будує людські долі.
В своїй педагогічній діяльності намагаюся знайти ту золоту середину між ролями «дресирувальника», «клоуна, «робочого коня», що є триєдиною складовою поняття «досвідчений учитель». Згадуючи себе в ролі вчителя-початківця, можу зізнатися, що тоді це було так -15Д:65К:20РК- особливої дисципліни і професіоналізму на уроках не було, але артистизм і емоційність зашкалювали. Минуло понад 20 років й зараз для мене важливіше інше 35Д:20К:45РК. Зараз у мене немає проблем з дисципліною на уроці, але я розумію, що навіть високий професіоналізм буває сухуватий і підключаю емоційну хвилю. Оскільки емоції, образність такі ж важливі, як і знання предмета, і методики. Робота вчителя – це робота з дітьми, а не машинами. Прагну, щоб діти не просто піднімали руки, переписували чи бездумно гортали підручник, а мислили активно, творчо. Особистість вчителя – зразок для учня. Хочу мати щирих учнів, маю сама позбутись фальші. Довіряю дитині, але не потураю. Даю пораду, однак не нав’язую свою думку. Отож, навчаючи інших – вчуся сама.
Яким повинен бути сучасний вчитель? Вільним! Вільним від стереотипів і комплексів, як внутрішніх так і зовнішніх. Цього вимагає час.
В своїй педагогічній діяльності намагаюся знайти ту золоту середину між ролями «дресирувальника», «клоуна, «робочого коня», що є триєдиною складовою поняття «досвідчений учитель». Згадуючи себе в ролі вчителя-початківця, можу зізнатися, що тоді це було так -15Д:65К:20РК- особливої дисципліни і професіоналізму на уроках не було, але артистизм і емоційність зашкалювали. Минуло понад 20 років й зараз для мене важливіше інше 35Д:20К:45РК. Зараз у мене немає проблем з дисципліною на уроці, але я розумію, що навіть високий професіоналізм буває сухуватий і підключаю емоційну хвилю. Оскільки емоції, образність такі ж важливі, як і знання предмета, і методики. Робота вчителя – це робота з дітьми, а не машинами. Прагну, щоб діти не просто піднімали руки, переписували чи бездумно гортали підручник, а мислили активно, творчо. Особистість вчителя – зразок для учня. Хочу мати щирих учнів, маю сама позбутись фальші. Довіряю дитині, але не потураю. Даю пораду, однак не нав’язую свою думку. Отож, навчаючи інших – вчуся сама.
Яким повинен бути сучасний вчитель? Вільним! Вільним від стереотипів і комплексів, як внутрішніх так і зовнішніх. Цього вимагає час.