Педагогічний портрет вчителя

 ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ    ВЧИТЕЛЯ


                                                 



В 2005 році  закінчила Рівненський державний  гуманітарний університет.
З 1995 року працюю в
Трипутнянському НВК.
Загальний стаж роботи 21 рік,
педагогічний  - 21 рік.

                                            Методична проблема
Розвиток
пізнавального інтересу школярів
шляхом використання
на уроках біології
методів активного навчання













                                            Педагогічне кредо

                                                           Учитель - той,                                                                                                                             який не затискує, а визволяє,                                                                                                       не пригнічує, а підносить,                                                                                                               не мне, а формує,                                                                                                                                      не диктує, а вчить,                                                                                                                                       не вимагає, а запитує,                                                                                                                    переживає разом з дитиною                                                                                                       багато натхненних хвилин.                                                                                                                                                     Януш Корчак            



                                              Девіз роботи  

                                            Не зацікавиш,  не здивуєш -     
                                        не навчиш! 
 

                                                                   
      


 Курси підвищення кваліфікації вчителів біології та хімії в РОІППО, 2013 рік.





                      Автопортрет 
«Я – педагог і особистість»
 
    У хорошому вчителеві ми цінуємо кращі якості дресирувальника, клоуна і циркового коня, якого рік за роком ганяють по колу.
                                                                   М.  Звонарьов, російський журналіст
      Учитель – артист, роль якого триває не годину і не дві. А довгі роки. Учитель - лікар, який зцілює не тільки тіло, а й душу. Учитель – будівельник. Він будує людські долі.
     В своїй педагогічній діяльності намагаюся знайти ту золоту середину між ролями «дресирувальника», «клоуна, «робочого коня», що є триєдиною складовою поняття «досвідчений учитель». Згадуючи себе в ролі вчителя-початківця, можу зізнатися, що тоді це було так -15Д:65К:20РК- особливої дисципліни і професіоналізму на уроках не було, але артистизм і емоційність зашкалювали. Минуло понад 20 років й зараз для мене важливіше інше 35Д:20К:45РК. Зараз у мене немає проблем з дисципліною на уроці, але я розумію, що навіть високий професіоналізм буває сухуватий і підключаю емоційну хвилю. Оскільки емоції, образність такі ж важливі, як і знання предмета, і методики. Робота вчителя – це робота з дітьми, а не машинами. Прагну, щоб діти не просто піднімали руки, переписували чи бездумно гортали підручник, а мислили активно, творчо. Особистість вчителя – зразок для учня. Хочу мати щирих учнів, маю сама позбутись фальші. Довіряю дитині, але не потураю. Даю пораду, однак не нав’язую свою думку. Отож, навчаючи інших – вчуся сама.
     Яким повинен бути сучасний вчитель? Вільним! Вільним від стереотипів і комплексів, як внутрішніх так і зовнішніх. Цього вимагає час.